عکس

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 154
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 560
بازدید سال : 2083
بازدید کلی : 197025

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 197025
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1391
نظرات

نصف دیوار نوشته های هلر که مال ملا صفت ها و مشایخ و مجت کوچکی های محترم است. یه چند تا از آنها: "لا اله الا الله" و "محمد رسول الله" و "چو پاک آفریدت خداوند پاک / بکوش تا پاک برگردی به خاک" و "نماز بخوانید پیش از آنکه بر شما نماز بخوانند" و "بهشت زیر پای مادران است" و ... همین هم ثابت می کند که هلر قطب مذهبی جزیره است. در این مطلب با احترام به دیوارنویس های فعال هلر، کار زیادی با تألیفات رودیواری آنها نداریم و بیشتر می پردازیم به یه چند تا نوشتۀ غیر دیواری. بیا:

بیا. وقتی می گیم باید همزمان با تکنولوژی روز پیش رفت اینه. اگه مثل الان چهار قرن از جهان عقب تر نبودیم اینجوری نمی شد که. راحت برای فشار دادن از push و برای کشیدن از pull استفاده می کردید و هم یه کلاسی برای خودِ بی کلاستان ترتیب می دادید و هم اینکه از بروز یه همچین فاجعۀ زیست محیطی مخربی جلوگیری به عمل می آوردید. شما برید " بکشید" را به صورت "به کشید" بنویسید. الحق که خیلی باسواد و فوق العاده باهوشید.

تازه همۀ مردم که مثل خودتان بی سواد نیستند. با دیدن شکل و شمایل در، خودشان اکشه ماشون که باید بکشنش یا شیکش بدن تا باز بشه. البته بعید هم نیست پشت این ظاهر غلط و سوتی، صاحب سوتی ارجمند از کنایه استفاده کرده باشد. "بِکَش" در معنای کنایی خود یعنی "جمت کن برو بیرون بینیم بابا" یعنی کلاً و اصلاً نیا تو. شاید با این ترفند خواسته بفهماند که این بکشید از اون بکشیدها نیست.

ما که نمی گیم این نوشته را کجا دیدیم که. مرکز تجارت جهانی اتحاد پیش از این سوژۀ ما شده بود و اصلاً خوبیت اینین آن اندک آبروی باقیماندۀ نداشته اش را هم ببریم.

"توزیع کنندۀ انواع حجاب اسلامی" این عبارت را از سه جهت می توان مورد بحث و تبادل نظرهای کارشناسانه قرار داد. اولاٌ اینکه این تیتر یه جوریه. انگار  تو این دیار مؤمن خیز، قحط حجابه. چنان قحط حجابه و چنان اوضاع وخیم و بحرانیه که یارو دست به کار شده و داوطلبانه حجاب توزیع می کنه که ملت از این بی حجابی شدید نجات پیدا کنن واقعاً. توزیع یعنی ملت دم در خانه هایشان نیشتَن و شما می رید چیزی را بین آنها مجانی و در راه خدا پخش می کنید. اگه به جای توزیع می نوشتند "عرضه" همچین ایرادی را نمی شد گرفت. در مرحلۀ بعد میشه روی کلمۀ "انواع" بحث کرد. مگه ما چند نمونه حجاب اسلامی داریم؟ نکنه مدل های آمریکایی و فرانسوی و چینی و ماداگاسکاری حجاب اسلامی هم رسیده. والّا ما که نه سر در میاریم و نه بلدیم و نه خوشمان می آید. اصلاً بیخود کردیم اینها را نوشتیم. بریم سراغ عکس بعد. قبلش. نکتۀ سوم: انواع حجاب "اسلامی". پَ می خواستی انواع حجاب یهودی و مسیحی توزیع کنی؟ راحت باش. انواع حجاب غیر اسلامی هم پخش کن. کی به کیه بابا.

دو تا عکس دگه موندی. مطلب عکس دو.

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود